Ana Sayfaya Gider
  Ana Sayfa
İletişim
Havale Bildirimi
Ana Sayfa
Arkadaş Ara
Gruplar
Bloglar
Üye Ol
Kullanıcı Adı  
Şifre  

Yeni Üye
Şifremi Unuttum


Kullanıcı Adı  
Cinsiyet  
Yaş Aralığı   -
Yaşadığı İl  
Fotoğraf  
Online  
  

    tangalızeynep
    acelya63
    douce
    gulcaykiz
    sedakiz

    dadylı
    alternatif_bebe
    Ururu
    suat3838
    cgtlı27
Yardımcı aramalar:
vanlı kızlar, vanl%c4%b1 k%c4%b1z resimleri, vanli kizlar
  • Arşiv

  • jigolo arayan bayan corum azgin bayanlar resmi erzincandaki tele kizlar urla arkadas denizli kinikli escort silivri dul telefon usak azgin bayanlar masoz adiyaman zengin dul bayanlarin sex eskisehir dul bayan telefon numarasi kayserili bayan numarasi balikesir dulbayanlar antep zengin dul olgun kadinnumarasi bursa ankarada bedava sex edirnede masoz bayanlar torbali eskort numaralari siirt te escort bayanlar kilis escort bayan numara olgun dul telefonlari izmir 



    vanlı kızlar için bulunan sonuçlar
    Üye Adı: rakka
    Adı Soyadı: suna
    Yaş:
    Şehir: Van
    Hakkında:

    Üye Adı: lady-dragon
    Adı Soyadı: derya güler
    Yaş:
    Şehir: Van
    Hakkında: erzincanda yasıyorum ve erzincanlıyım gezmeyi eğlenmeyi seviyorum yeni arkadaslıklar yasamak istiyorum

    Üye Adı: gul65
    Adı Soyadı: sebnem deniz
    Yaş:
    Şehir: Van
    Hakkında: ...

    Üye Adı: DİLAN977
    Adı Soyadı: DİLAN
    Yaş:
    Şehir: Van
    Hakkında: gülmeyi,gezmeyi vede dostlarla vakit geçirmeyi seven birisiyim

    kalpkalbe.com vanlı kız resimlerini veya vanlı bayan resimlerini görebilmek için giriş yapmanız gerekiyor. vanlı arkadaş bulma, mesajlaşma tamamiyle bedava. her hangi bir ödeme talep edilmemektedir.

    Yorumlar: toplam 46 yorum yapılmış


    seçkinkişi

    2014-04-04

    Skypem falan yok ki başka türlü nasıl yapabiliriz seni istiyorum

    mertyozgat

    2014-04-02

    aradıgın olgun erkek ben olabilirim belki..senınle tanişmak isterim canım..adres ver msn ver...

    kral5664

    2014-04-01

    ben yasındayım seninle tanışmak istiyorum hertürlü ilişkiye açıkım e postadan mesaj atınız. burhanm

    biteceksin

    2014-03-05

    hem jigolo arıyorum diye mesaj atıyorsun amına koyduğumunun orospusu yarrağımın kafası bizi azdırıyorsun burda am arıyorum ammmmmmm sen jigolo arıyorsan tam adresinde sin seni ben bi sikeri m bi sikerim seni sabah ayağa kalkamıyacak hale getiririm de sen nerdesin onu bulamıyorum anladı

    serkan.servi

    2014-03-05

    merhaba serkan ben yeni üye olduğum için mesajına hemen cevap veremedim.seninle görüşmek istiyorum ama önce isteklerin neler onları bilmek istiyorum

    freemind

    2014-02-09

    Skype kullaniyorum....MSN zaten kalkti.

    keko-keko

    2014-02-02

    görünmüyo üyelik almadıgım için bilgilerin ara beni

    aslankralligi

    2014-01-13

    vah güzelim vah evdemi kaldın zamanında kimseyi beğenmemişsindir şimdi turşu kursunlar fincana

    ferhat dagci

    2014-01-08

    Konturunmu yok ben yukleteyim. Olmazmi telimi vermiştim

    ozkantank

    2014-01-07

    Umidim tukendi verdigin skype ler sahte yoksun.ver inanayim.bir aydir oyaliyorsun

    pusat03

    2014-01-05

    Kalcalarin cok güzel. Yukardan arkadan pompalamak isterim. Ne dersin

    yk48

    2013-12-22

    çok tatlı ve seksisin sizinle seks yapmak istiyorum sizi zevkin doruklarına uçurmak istiyorum tanışalım mi tatlım

    atalayman

    2013-12-01

    slm nı verırmısın eklıyım

    ahmetkasa

    2013-11-26

    slm nadidem izin ver tanışalım ben giziligige önem veren temiz dürüst ekonomik özgürlügünü kazanmış arabası olan saygılıveiyi bir insanım birlikte olabilecegim bir bayan arakadaş arıyorum dilerim bu siz olursunuz düşünceni yaz gülüm saygılar

    baran065

    2013-11-04

    aldemirteknik

    memet15

    2013-10-12

    slmçok güzelsiniz sizin gibi arkadaşim olmasinı çok isterim

    Selion

    2013-09-17

    canım slm msni eklemek istedim olmadı benim msn bekircelik bu da numaram ara görüşelim.

    mehmetkosa

    2013-08-23

    slm ben mehmet tanısalım bende afyonlu

    Okan-boy

    2013-08-22

    Merhaba Okan ben.. Benim skype adresim. Okansuperboy ekleyin bekliyorum grs

    Ank Art

    2013-08-21

    merhaba canım nasılsın? geç oldu özür dilerim canım. acaba nette misin? msn adresini yeni aldım lütfen bana en kısa zamanda cevap yaz. sevgiler

    Enkss

    2013-08-20

    ben herzaman kendime güven,r,m tanısmak istersen numaram

    fırtına80

    2013-05-03

    Mrb Güzelim... Seni hayat dolu kollarımın arasında istediğin zevke çıkaracak biriyim. görüşmek istersen çağrı atabilirsin.

    sertyapar58

    2013-03-16

    slm ben bora benle eglenceli günlere hazırmısın ben sivaslıyım istersen benim cm penisimle seni doyumsuz günler yasatabilirim bana ulasmöak istiyosan telim ara ben sana ulasırım herzaman açık sabit hatımtır bekletme beni

    fahfi

    2013-03-03

    Numarani yazatesini sondureyim

    artvinliuzm

    2013-02-21

    cnm seni bekliyorum hadi

    ercanucar3737

    2013-02-14

    Çok hoş bir bayansiniz sizinle tanışmak isterim

    aroy

    2013-02-11

    Canım benim bende aktivite partnerliği arıyorum. ne dersin benimle başa çıkabilecek misin? Her yerini yalar yutarım senin. Bu arada ben burdurlu değilim. Ekle beni görüşelim olmaz mı? alcan

    gelerin prensi

    2013-02-07

    Cılekkız ordamısın bu nasıl sohbet nasıl tanısma seklı hıc bısı anlamadım ya ?

    yunus erdem

    2013-01-06

    yer ve zaman söyle

    doktor3534

    2012-12-02

    selam tanışmak isterim gizliliye önem veririm sizde benim gibi düşünüyorsanız msj nızı bekliyorum

    musty48

    2012-11-18

    tamam olur görüşelim msn adresim azrail ekle bekliyorum

    kuralsız3838

    2012-11-13

    ararmısın en guzelı telden almak msn adreslerımızı bu nasıl bı sıte herseye engel koyuyor

    Karaca Onur

    2012-10-05

    Sen çevrimiçi ol şu an açıp seni ekleyeceğim

    serdar_yıldız_1903

    2012-10-01

    başka msn yokmu?

    heval3685

    2012-10-01

    olur konuşalım benim den beni muhittin alioğlu olarak ekle

    barış

    2012-08-21

    adım barış doktorum vanda benımle guzel vakıt gecrımek ıstıyenlere kapım acık

    askomet

    2012-08-13

    slm saenınle tanısmak ıstıyorum senı maddı ve manevı tasıyacak gucdeyım

    asimcayli

    2012-08-10

    MERHABA GÜZEL HEMŞİREM NASILSINIZ BEDE SAĞLIK MEMURUYUM ARKADAŞ DOST CANLISIYIM YALANI ASLA AF ETMEM DÜRÜSLÜK BENİM İLKEMDİR EYER SİZİNDE MUSADESİ OLURSA SİZİNLE TANIŞMAK İSTERİ NE DERSİN

    terekli

    2012-07-16

    merhaba güzel bayan tam bana göresin seni kiseye yedirmem ben yerim çünkü anadan doğma fenerlıyım nsıl nerde buluşacamızı karar ver bana gel dediğin zaman yanında bulacaksın iskenderun d kalıyom bekliyom

    murat çetin

    2012-06-06

    slm tanışmak istermısın tel numaram çagrı atarsan size donerım

    hasan

    2012-06-06

    Merhaba ben hasan tel.

    BALLISEM

    2012-04-11

    ŞİRKETTE MSN YASAK NE YAZIKKİ GÜZELİM.EVDEDE PEK GİREMİYORUM.MALUM YANLIZ DEĞİLİM.

    desperado26

    2012-03-07

    selam canım eskısehırde yasıyorum yasım fızıgı duzgun bırıyım eskısehırde yasıyosun sanırım

    kuzemavi

    2012-02-18

    aşkım

    muratcankale

    2012-02-17

    EKLEDİM SENİ FAKAT SENİNDE BENİ EKLEMEN GEREK MURATCANKALE HOTMAİL.COM YADA CAGRI AT ARAYAYIM SENİ

    caner5826

    2012-02-11

    tamam canım ekledim gerçekten saçma oluyor burda msn ca n er _ veya tlfn aramak istersen

    Sende Yorum Gönder

       
    İsim :
    Mail :
    Yorumunuz :
     

     
    Kategoriler: Jigolo - Escort - Dul bayan

    Copyright (C) kalpkalbe.com 2006
    KalpKalbe.Com - Arkadaşlık Sitesi